Höst



Ser ni trädet där på gården? Löven börjar bli gula!
Det börjar bli ruskigt kallt ute, det regnar stup i kvarten & löven börjar falla till marken. (Inatt var det dessutom storm här i Sundsvall, trodde seriöst taket skulle lyfta!) Tur att jag rustat upp med värmeljus för hela säsongen, för nu är verkligen hösten här! Som jag har längtat!

Att bänka sig i soffan med högar av skolarbeten, inlindad i en mysig filt med massa ljus tända. Helt jävla ultimat!

Ett minus är dock att jag är förkyld. Näsan rinner & jag börjar bli skinnflådd på näsvingarna för att jag snyter mig hela tiden. Nässprayen hittade jag till slut igår, jag var bergssäker på att jag hade en spray nånstans, sen hittade jag en, helt ny, i förpackning, i medicinlådan - på sin plats! Smart Wictoria, smart!!!



Kvällspromenad i Sundsvalls stad.

Även om jag är förkyld kan jag inte hålla mig instängd. Jag behövde luft så jag tog mig en kortare promenad runt Sundsvalls stad, tog en bild på vårat nybyggda café bredvid Selångersån här, hur mysigt som helst! Har dock inte hunnit besöka det stället än, men om jag känner min granne rätt, så kommer han dra med mig dit inom en snar framtid! :)
Stora strålkastaren uppe till vänster är Norrporten Arena där det antagligen pågick nån form av match? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0