Alltid lika skönt

Alltid lika skönt att få resultatet direkt på skärmen, speciellt när det ser ut så här! Men får en klump i magen varje gång jag ska klicka in & rätta. Känns som om jag gör teoriprovet för B-körkortet på nytt. Är du riktigt säker på att du vill skicka in & rätta? Med stora bokstäver. Varför måste de pressa en så? Det är väl säkert bra att man får en sista chans att tänka efter, men var man på väg första gången, så är man väl klar liksom?

 

Då är den här veckans skolarbeten klar, ska svara på nå frågor i engelskan tills tisdag nästa vecka, men boken ligger kvar på uthämtningsstället & jag har bara inte orkat hämta den. Kanske kan ta det imorgon efter jobbet då? :)

 

Nu ska jag slå på en film, sen sova. Ha en härlig fredagskväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0