Upp & ner

Förresten, vet ni en sak? Igår kväll kring halv tolv så blev jag låtsasfaster för tredje gången! Men den här gången var det Chrilles tur! Han & Sara fick en liten pojk :) Hur söt som helst! Passar lagomt nu när jag ska åka hem, då får jag ju träffa lilla knytet :) Stort grattis till er! ♥

Dessvärre så tog jag lite för lång tid på mig med slutprovet idag så jag hann aldrig hålla föreläsningen. Och eftersom jag åker till Ludvika imorgon så förlängde jag kursen till hösten & tar föreläsningen då. Har mer tid att komplettera om det är något som fattas då också. Blir nog bäst så :)

Håller på & packar som en galning & som vanligt kommer jag knappt få plats med hälften av vad jag behöver ha med mig. Ska köpa små vaacumpåsar på marknaden i helgen! Men då kommer väl väskjäveln bli så tung så jag inte får på den på tåget! Suck - vilket dilemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0