Sitter på jobbet

Då var jag åter igen på jobbet. Jag är jättehungrig! Eftersom jag tog mig en lite längre sovmorgon idag så blev det en jättesnabb frukost innan jag åkte till skolan för en lektion i rättskunskap. Hade betygssamtal & små diskussioner. Eftersom det var jättemånga som var borta på lektionen idag, så var det lite mysigt att man liksom inte pratade i munnen på varandra när vi diskuterade. Jätteskönt! De tre sista lektionerna kommer se ut ungefär likadant! Ligger även bra till i kursen & det är jag jättenöjd med, med tanke på att jag inte alls har gått in helhjärtat i det här ämnet! Skönt! :)
Direkt ner till jobbet - ingen mat alls då heller. Förstår ni varför jag är hungrig??? Jag kommer inte få äta förrän kring nio ikväll. Nån som vill komma förbi med en kebabrulle eller nåt? :D

Iallafall - hem & plugga, som vanligt. Jag gör fan ingenting annat. Börjar bli smått less, men vad gör man inte? Vila får jag göra nästa vår! :)

Det bara pirrar i magen när jag vet att jag snart är på väg! Pratade med min SYO om högskolor & hon skulle hjälpa mig med datum för Öppet Hus, kataloger, kursutbudspapper & allt. Pratade även om att göra examensåret på annan plats & det låter riktigt lovande. Alltså, ni förstår inte spänningen som finns inom mig nu! Det är endast det här pirret som får mig att kämpa, trots att jag knappt orkar stå på benen, att jag inte får tillräckligt med mat & vitaminer, att jag knappt sover något utan pluggar dagarna i ända. När jag ser högen med tvätt, så suckar jag bara & går vidare. När jag öppnar kylskåpet & märker att det är tomt, stänger jag det bara. Jag hinner liksom inte. Det är bara snabbvändan in på Hemköp efter jobbet på hemvägen för att grabba en mjölkliter. Det är typ det. Men i helgen har jag iallafall bokat tvättid.
Jag har min vägg full i post-it-lappar med mål, både långsiktiga & kortsiktiga. Lappar med things-to-do. Och påminnelser. Pepp till mig själv. Det här går fan bra nu!!!

Snart världen - snart så är det min tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0