Sitter på jobbet

Är på jobbet åter igen & här ringer det ingenting. Jag förstår redan nu att den här söndagen kommer gå hur segt som helst. Somnade inte förrän klockan var fyra och alarmet ringde för allra sista gången vid halv tio, då var det bara att studsa upp ur sängen. Pigg är det sista jag är just nu.'
Blev klar med en religionsuppgift igår iallafall. Skönt. Poäng till mig!
Grannarna längst bort hade någon form av födelsedagsfest igår också, ett sjujävla liv. Och de idioterna började bråka, skrika, röka i trapphuset & partajade fram tills klockan var kring halv två. Johan kom hem till mig kring tolv, drack lite vin & pratade tills det äntligen tystnade & vi kunde sova.

Kul att halva inlägget försvann när jag tog ett samtal. Jag skiter i det här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0