Plugg

Ärligt, jag kräks snart. Vill inte plugga mer. Som tur är så är allt över om två dagar. Ska in & göra mina sista två slutprov imorgon & på onsdag, sen är det fan klart för den här terminen! Det ska ni veta!
Ludvika marknad & tjejmiddag till helgen. Yasmine håller på & styr upp något för oss tjejer emellan, så vi får se om de blir middag eller bara nån flaska vin & tjejsnack. Håller alla jävla tummar & tår för att det blir fint väder så att vi kan sitta ute & mysa! Längtar så mycket så att jag håller på att spricka snart! Tyvärr så är badsäsongen sen i år, så jag kommer väl inte hinna bada någonting när jag är i Ludvika den här gången, men jag får ta det i sen sommar istället! Har iallafall bokat in en dag på sjn med Alexander iallafall! Träffa Karin, Alexandra, Yasmine, fika, äta, sola, pussas, kramas, catch-up med mamma & pappa, måla lite, sola lite, bara vara. Ungefär två veckor ska jag befinna mig i Ludvika, sen far jag direkt ner till huvudstaden som det ser ut nu. Bara syster inte får nå jobb som kommer upp just då. Håller tummarna för det också!

Dags att börja fundera på vad jag ska ta med mig. Tre veckor ska jag ju vara borta så här gäller det att planera.. Se om jag lär tvätta nånting....

Kommentarer
Postat av: Karin

GILLA GILLA GIIIILLLAAAAAA!!

2011-05-23 @ 17:50:34
URL: http://hjortkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0