Men sådär ja!

Alltså, jag flyter på moln, skolan går ju som en dans! Fick under dagen här ett mejl från min lärare att jag hade alla rätt på excelprovet i programhantering, inte ens ett enda litet slarvfel! Det ni! Woho! Ska slänga ihop en liten PP-presentation nu sen slutprov nästa vecka.
Och vet ni en till sak? Jag går på en månads semester idag om man bortser från de två proven jag ska göra nästa vecka innan jag åker till Dalarna. Har inte ett enda bokat jobbpass förrän jag kliver på sommarjobbet den 20:e juni! Om jag inte jobbar någon dag på Meko medans jag är hemma vill säga. Hur skönt ska inte det bli liksom? :)

Nej, ta tag i några repetitionsuppgifter nu, sen firar vi med ett glas rosé i soffan ikväll. Ska njuta av denna underbara helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0