Hallå måndag!

Det är måndag & jag kan säga att jag verkligen hatar vägarbetarna som väcker mig okristligt tidigt varje morgon. (De håller på & byter vatten & värmeledningarna över hela gågatan & även på min gata mitt i stan) Hela jävla kåken skakar! Och lagomt till de är klara så kommer jag åka härifrån. Så jävla typiskt. Men det kommer ju vara fint utanför mig när jag kommer tillbaka hem igen :)
Sitter i datasalen i skolan nu & har precis skrivit ut lite papper, ska strax kila upp på vår sista lektion i religion. Den kommer vara helt onödig & jag antar att vi kommer fika & sitta & prata om kursen o.s.v. Kommer klia i baken på mig redan efter tio minuter. Men aja, nåt som måste göras. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0