Go kväll!

Middagen ikväll blev biff i sås som jag bjöd Pontus på, han stannade kvar här för lite soffhäng. Arga snickaren rullar på tvn. Pratade nyss med syster som befinner sig i Los Angeles som sagt. Hon berättade att hon antagligen skulle till Las Vegas i helgen & ni förstår inte hur avundsjuk jag är! Pratade även att åka iväg en vecka i höst, bara vi två. Ska försöka dra in så mycket pengar som möjligt i sommar så jag har råd! Men börjar med en vecka hos henne innan sommarjobbet drar igång. Hon funderade även på att ha inflyttningsfest den helgen jag kommer ner & det verkar ju super! Att få träffa alla hennes närmaste, på en & samma plats! Blir så förvirrad varje gång vi är ut på krogen i Sthlm, det är ju så mycket ansikten & så mycket namn så man kommer inte ens ihåg hälften! Haha!

Nej, lite tv-tittande innan läggdags. Konstigt nog är jag faktiskt trött nu, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0