Dötrött, skjut mig

Fyfan vad trött jag är! Men jag vet att det bara är en dag kvar efter denna & efter det ska jag fan aldrig jobba så många dagar på raken igen när jag har skola. Det är en sak som är säker! Imorgon har jag rättskunskap & direkt efter det är det jobb. På fredag är det bara en trekvarts workshop som tur är, det kommer inte bli några problem för sedan är jag ledig resten av dagen. Ska iofs plugga varje ledig minut, men det är ändå en skön känsla att inte ha några "måsten".
En timme och en kvart lite drygt kvar på jobbet nu & jag vill bara gå hem & lägga mig i princip, men jag vet att jag verkligen inte har tid med det. Ska göra klart min hemuppgift jag har i RK som ska vara inlämnad på lektionen imorgon. Och jag ska äta potatis till kvällsmat. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0