Better times

Jag är på väg mot bättre tider nu. Känner att jag verkligen måste få ordning på mina sovvanor. Har sovit konstigt, oregelbundna tider & alldeles för lite den senaste tiden. Men jag har börjat förstått nu att sömnen är ganska viktig ändå. Känner mig stolt över att iallafall ha börjat på uppgiften som ska vara inne på måndag. Skrivit två stycken & det är en riktigt bra början för mig som alltid brukar vara ute i sista stund, eller vad säger ni? :)
Klockan är iallafall snart halv tolv & jag tänkte faktiskt gå & lägga mig. Imorgon ska jag till skolan för en lektion rättskunskap, sen hem & fortsätta plugga. Fyfan för de här sista veckorna säger jag bara, tvi!!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Attans då!! Jag har ett par sådana gamla jeans och de är verkligen inne på sista versen, men är favoriterna så jag vägrar slänga dem.

2011-05-12 @ 13:58:13
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0