Dagens shopping



Friis & Company. "Gramm Crown Bag Small"
Dålig bild, sorry. Bättre bild hittar du här!



Ett par vanliga svarta jeans + ett par Wrangler Sofia.



Åsa Larsson.. Se filmen Solstorm baserad på den här boken! Riktigt bra!



Camilla Läckberg.. Även dessa filmer är grymma!
Har börjat med att läsa böcker av kvinnliga författare nu. Hade något emot dem förut, men har faktiskt börjat acceptera dem mer nu när det börjar komma ut lite kvalitet på marknaden!
Min bokhylla börjar fyllas nu ;)



Sen ett par helt vanliga svarta leggings, ett svart linne med nå tryck, en till väska & lite småsaker som inte är värda att ta kort på!

Har precis tagit mig en dusch, peelat & med ansiktsmask! Hur skönt som helst! Tur att jag har rullgardiner som jag kan dra ner så jag kan springa runt halvnaken i lägenheten & ha lite kvalitetstid för mig själv utan att grannarna sitter & spanar :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag älskar Camilla Läckbergs böcker!!! Har du läst Mari Jungstedts böcker? Hon är min favorit, och jag kan knappt vänta innan nästa bok kommer :)

2011-03-26 @ 20:50:44
URL: http://hjortkarin.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Får man fråga var du köpt Wrangler jeansen? :)

2011-05-11 @ 23:25:39
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0