Vilken dag!

Vilket jävla väder! 26-27 grader ute & jag är instängd i en plåtburk hela dagen, känns sisådär måttligt kul. Men väderleksrapporten visar regn både fredag & lördag. Får gärna regna på dagen, men på kvällen ska det fan vara uppehåll, det har jag bestämt!

Annars då? Händer inte mycket.. Har bestämt träff med Karin imorgon kväll. Fan att jag inte är ledig, hade velat gått ut & ta ett glas eller två. Får bli nästa vecka nångång när mamma är hemma & kan hämta mig. Lite långt att fara ut till Gonäs sent på kvällen..

Åh, Ida går på semester nästa vecka :( Vi som har tillbringat de senaste tre somrarna tillsammans, fick bara två veckor i år. Hon ska gå hem på semester & sen mammaledighet & bli tjock säger hon. Så mysigt :)

Grillat här ikväll! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0