Det negativa

Jag blir irriterad över att CSN är så sega med att betala ut pengar. Jag blir förbannad över att min iPhone är trasig. Jag blir så matt på att pengar betyder så mycket. Jag är så trött på att mitt liv går i 110 jämt. Jag är trött på att alltid behöva vara på topp. Jag är trött på att ingenting i mitt liv kan vara självklart. Jag blir less på folk som inte fattar något. Jag blir så förbluffad över folks lögner och låtsasliv. Jag blir arg över att dygnet bara är 24 timmar. Jag blir förbannad över att jag inte hinner med mer än vad jag gör. Jag blir ledsen över att jag inte kan spendera så mycket tid med nära och kära som jag skulle vilja. Jag blir matt över att jag inte vet hur framtiden ser ut. Jag blir frustrerad när jag inte förstår mig på andra människor. Jag blir irriterad över att mitt universitet inte har avtal med skolan jag vill gå på. Jag blir lack över att jag inte hunnit dammsuga idag. Jag blir trött på att mina knän börjar göra ont igen. Jag är trött på att ha så mycket skit här hemma som skulle behöva säljas. Jag är trött på att vara trött.

Så. Nu har jag lättat på det negativa. Säg vad ni vill, för nu ska jag sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0