Utekväll igår

Ja igår var vi ut, jag, min syster Matilda, hennes kille Crille, Isabelle & Yasmine. Först Selmas, sen Trädgårn. Märks att jag inte varit här på ett tag då jag knappt känner igen nå folk alls.. Men några kända ansikten var det allt! Blev en rätt lugn kväll, även om vi inte var hemma förrän tre. Så jag mår hyffsat bra idag, trött som ett as bara, men det är väl bara för att jag fått för mycket luft ;)
Träffade på Isa igår också, kul att vi nu förstår varandra, känslorna att vara tillbaka i den här stan är lite blandat..

Söndag idag - plugg för mig, sitter & läser igenom häfte efter häfte nu & ska göra prov lite senare.. Inte jätteskoj direkt, men nästa vecka är den sista med plugg! Woho! Kanske lite fiske ikväll också? :)
Imorgon börjar jag jobba igen, men nu byter jag till Mekonomen! Syns där! Minst fem dagar i veckan nu i tre veckor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0