Tisdag idag..

.. och inte ens halva veckan är gjord. Jobbade öppning idag, så var uppe innan sju vilket betyder att jag är dötrött nu. Håller på satt somna sittandes egentligen, men det har jag inte riktigt tid med. Har hunnit byta lite kurser iallafall, så allt går ihop till hösten. Har varit & handlat & ska alldeles strax börja laga mat.

Har märkt att jag heller inte delar med mig mycket av mitt privatliv. Det händer det inte så mycket annat i mitt liv annat än plugg & jobb.. Kärlekslivet lämnar jag helt utanför bloggen av personliga skäl. Och några bilder lär det heller inte bli alls nu när min telefon är trasig. Släpar inte direkt med min gamla digitalkamera överallt..

Jaja, nog om det, nu lär jag ta hand om maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0