Om ett år..

Om precis ett år från nu så kommer jag, likt många andra endera skrika så högt att jag kiknar, eller gråta floder i flera dagar - jag pratar självklart om antagningsbeskeden till högskola & universitet. Nästa år är det min tur! Jag håller tummarna att jag gör bra ifrån mig på högskoleproven nu när de blivit så svåra! Tur att jag har två gånger på mig att förbättra mig :p

Yasmine kom in på naturvetenskapliga basåret idag, grattis till dig gumman! ♥

Åker till Ludvika i helgen, vet inte om det blir redan imorgon eller på lördag. Det återstår att se! Dags att packa nu iaf!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Tack så mycket :)



Jag tror att du kommer att klara högskoleprovet :)

Du kommer i alla fall garanterat få högre poäng än mig, för liksom klarar jag de så klarar du det :D

2011-07-15 @ 08:43:31
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0