Lycka!

Åh, jag fick tillbaka min iPhone idag!! KÄRLEK! Eller, njaa, jag fick en helt ny till & med.. De orkade väl inte laga den, haha! Så nu har jag en helt sproilans ny telefon ;) Inte en enda repa! Fyfaaan vad jag saknat telefonen & så får man reda på sen att telefonen legat på uthämtningsstället sen i fredags, smått lack man blev då, men nu har jag den äntligen hos mig igen! ♥

Första dagen på jobbet idag gick över förväntan faktiskt. Småsaker bara man inte kommer ihåg, annars flöt det på bra trots att jag inte jobbat där sen i julas! Ska bli roliga tre veckor här framöver! :)

Galet trött efter första dagen, så jag kastar in handduken redan nu & säger god natt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0