Gatufesten

Ja, Gatufesten är i full gång & jag kommer inte få sova en blund den här veckan. De har byggt en scen 50 meter från mitt vardagsrumsfönster, vilket är ganska smått irriterande med tanke på att jag är en hederlig vanlig arbetare den här veckan. Och eftersom jag bor precis utanför området så får jag ingen biljett in till området heller. Smått irriterande.
Dessutom jobbar jag kväll ikväll. Till 21.15. Rix FM festivalen är här i stan ikväll också & den börjar åtta. Har sökt ledigt från sex så jag kanske skulle kunna ta en öl i nått tält med Maja i solen ikväll. DET hade varit underbart! Nu håller jag bara tummarna!!! Håll tummarna för mig ni med!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-12 @ 12:07:34
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0