Extrajobb

Som ni förstår så söker jag mig mog Stockholm till våren/sommaren nästa år & vet att jag är 98% garanterad jobb där nere, men jag tänkte om det skiter sig, så måste jag har någon form av backup. Arbetsförmedlingens hemsida ger inte så många jobb som ni kanske vet, men för att få lite mer utbud på jobbmarknaden tänkte jag tipsa om Spray Jobb! De ger dig tillgång till tusentals lediga jobb varje dag & en heltäckande jobbsökartjänst för dig som vill komma vidare i karriären & hitta ditt drömjobb. Finns även massa deltidsjobb på sidan som är alldeles utmärkt till mig som studerar samtidigt!

Vill du också ha extrajobb? Ta en titt på inne på Spray Jobb!
Vill du slippa söka jobb hela tiden, utan låta jobben komma till dig? Kolla då in rektyteringsföretagen på sidan!

Kommentarer
Postat av: Lediga jobb

Ett tips om du söker deltid är att skicka in CV och intresseanmälan till HM, KappAhl, IKEA och ICA.



Du hittar adreser och tillvägagångssätt på vår hemsida.

2011-07-25 @ 21:11:02
URL: http://www.ledigajobbstockholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0