Datorkurser

Var på introduktion idag som sagt. Datorkunskap, programhantering & Information & layout. Alltså, jag frågar mig själv om det här är nå jävla skämt? Det är ju världens jävla barnlek. Min första & enda fråga till lärarna: Får jag göra det här snabbare än enligt planeringen? Jag växte upp framför en dator, säg någonting jag inte kan i Word, Excel och PowerPoint? Jisses. Det är bara att göra & se glad ut. Lär ju ha betyget.
Ska boka in ett möte med SYOn också & se över mina betyg hur det ser ut, det blir alternativt några prövningar här i vår, men jag har inte bestämt mig än.

Snart komma Maja hem, sen kommer Sandra också. Se film & bara mysa. Låter som en underbar onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0