Helkul kväll!

Började förfesta här hemma, gick vidare till Kåren här i Sundsvall. Träffade på störtsköna människor! Skrattade, diskuterade allt mellan himmel & jord! Jävlar vad intelligenta människor! Tur att jag också ska gå på universitet så jag också blir lika smart, haha! :)
Vi drog vidare till Memento, dansade lite, sen ringde sovsällskapet & frågade om vi skulle gå hem. Redan vid två gick vi armkrok hemåt. Inte för att jag har så långt hem, men ändå. Kastade snöbollar, knuffades lite, var på väg att bli ner knuffad i en snöhög också - då hade det blivit krig! ;)
Väl hemma kröp vi ner, diskuterade film, musik, drack resorb, många sånna, tre liter vatten var, MINST, för att inte bli bakfulla. Tur var väl det för vi vaknade pigga & fräscha vid tio, fortsatte sova till tolv, kramades lite & fortsatte sova till strax före två. Jag bjöd sedan på pannkaksfrukost, så nu är jag supermätt! Paltkoma & liiiite bakfylla gör att jag faktiskt får lägga mig i sängen & titta på film nu.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0