Vilket skit..

Jag som hade planerat att köpa biljetter på Tradera för att ta mig ner till Småland på lördag ser nu i specifikationerna att SJ slumpvis väljer ut vilket tåg du ska ta. Det blir inte så himla bra.. Kanske får lov att ta ett jättetidigt tåg härifrån för att sedan vänta i Stockholm i fem timmar? Nejdutack, då betalar jag hellre en biljett & åker via Mjölby istället. Den "vanliga" sträckan som jag är van att åka. Haha! Åker då redan på fredag kväll som det ser ut nu :)

Och ingen ledig dag fick jag idag heller & lika bra det kanske om jag nu ska vara ledig på lördag så förlorar jag inga pengar som jag hade trott vilket är jättebra! Woho! Så jag är dötrött, har varit på jobbet sen 06.20, men slutar halv fyra så dagen blir nog inte så lång ändå :)

Onsdag - mitt i veckan & herrejösses vad tiden kommer gå fort nu! Jäklar i min lilla låda vad kul jag ska ha!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0