Starred

Håller på att fylla på min "Starred"-lista på Spotify. Tänkte dela med mig av några speciella godingar här:

Rihanna – Pon de Replay
Slipknot – Vermilion Pt. 2
Special D. – You (Single Edit)
Avril Lavigne – My Happy Ending
Kanye West – Homecoming
Dolly Parton – Jolene
Alicia Keys – Fallin'
Jessy – Dancing In The Dark
Robyn – Call Your Girlfriend
B.o.B – Airplanes - Feat. Hayley Williams of Paramore
Corona – Baby Baby
Sonic Syndicate – Denied
Dead by April – Losing You
Jay-Z/ Linkin Park – Numb/Encore - Amended Version
The Rolling Stones – Paint It Black - (Original Single Mono Version)
Samarcanda – Obsecion No Es Amor
Bryan Adams – When You're Gone


Jag kan fortsätta i evigheter, men det skulle bli allt för långt inlägg. Ni som är vänner med mig på Facebook & har Spotify kan själva gå in & kolla hela listan! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0