Hösten är här

Ja, snart är hösten här. Det känns verkligen i luften! Och nätterna är inte speciellt varma heller. Mitt fönster, som har stått öppet dygnet runt sen i maj har jag fått lov att stänga nu då det blivit neråt en 18 grader på min nedervåning nattetid. Brr! Men positivt är iallafall att det börjar bli så mysigt! Iom hösten så börjar jag läsa böcker igen & igår började jag på boken "Bakom stängda dörrar". Har hört talas om boken förut, men aldrig läst den själv. Vet inte om jag ångrar det egentligen, för fy tusan så hemsk den är! Sann också! Huvaligen! Har två kapitel kvar, så den är snart slut! Någon som har något tips på vad jag kan läsa härnäst? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0