Historia A - plugg

Sov hur länge som helst idag! Sandra kom upp & väckte mig vid tolvsnåret, men somnade om & klev inte upp förrän vid två. Gick ner & sa hejdå till dal-folket som åkte hemåt. Eftermiddagen spenderades i soffan till en film. Nu har jag setat & pluggat historia i flera timmar. Börjar faktiskt likna något nu! Längtar dock efter riktigt internet, så man slipper tänka så mycket på vilka sidor man är in på som kan ta mycket på datatrafiken. Suck..

Ska snart avsluta dagens plugg & se en film tänkte jag. Ska väl slänga upp bilderna från igår också, men det blir senare, eller imorgon på dagen. Har kvällsplugg imorgon, så jag är ledig hela dagen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0