Riktigt härlig kväll!

Jag har haft det riktigt mysigt ikväll! Vi tog en stilla promenad ner på stan & åt på Källarkrogen som sagt. Åt en riktigt god middag med oxfilé. Har nog blivit lite besatt av den maträtten faktiskt, jag får aldrig nog! Så gott är det verkligen!
Efter att vi ätit tog vi en runda på stan & kikade in stan lite, sen gick vi hemåt. Har setat & kollat på lite tv & gottat oss lite. Skön lördag. Mycket skön lördag.

Och i natt ska man ställa tillbaka klockan också, en timme extra att sova! Skönt! För imorgon ska vi ändå upp i tid & åka ut till Birsta en sväng innan pappa & Lisa åker hem.
Sen får vi se när Sandra & Kevin kommer till stan, om jag ska gå & möta de på tågstationen eller hur vi löser det. Vi får se helt enkelt! :)



Theodor ska vara med överallt! :)



Pappa & Lisa på källarkrogen. Tack så mycket för ikväll! ♥

God natt kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Anton Kouba - Homosexuell

Läs min blogg www.antonkouba.se

Ta del utav homosexualitet, hälsa och skönhet! :~D

2010-10-31 @ 00:28:48
URL: http://antonkouba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0