Problem med Iphone 4

Har haft väldiga problem med mitt internet på min telefon. Den har inte riktigt velat gå över till det mobila nätverket när jag lämnat min "wi-fi-zon". Jag har setat & krånglat med det medans Pontus har setat & pysslat med Sofies dator. Men jag lyckades iallafall, så nu ska allt funka som det ska! Hoppas det håller i sig bara...
Idag är det fredag - tänka sig? Tiden går så fort! Ska städa lite idag. Tvätta mina sängkläder ska jag också göra. Spika upp lite spikar medans mina sambos fortfarande är vakna. Det är enda nackdelen med att bo med andra - jag som är nattuggla kan inte göra saker på nätterna som låter. Hmpf..

Nog om det. Jag skriver sen. Måste fortsätta här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0