Nu är de hemma!

Äntligen är mina sambos tillbaka! Och de har bara varit borta i fyra dagar! Tänk då hur det ska bli när de ska åka till Tunisien en hel vecka! Usch, jag vill inte ens tänka tanken!
Konstigt nog så trodde jag att vi skulle bråka så mycket så vi skulle slå ihjäl varandra, bokstavligt talat. Men det här har gått som på räls. Har varit sambos i 1,5 månad nu & det går jättebra! Jag älskar sambo-livet, ärligt talat! Även om det är med en partner eller med ett par vänner! :) Puss på det!

Nu tänkte jag faktiskt slå på en film! Men som vanligt så kommer det inte ske, då jag alltid hittar på andra viktigare saker att göra. Jag antar att jag är för stressad för att lägga mig ner & inte göra någonting i två timmar?!

Äsch. Vi hörs imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0