Nån som är trött?

Äntligen har jag blivit klar. Har setat i sex timmar med de där jävla korten, men nu är det iallafall gjort. Köpa frimärken för hundratals kronor imorgon & skicka iväg skiten! Usch. Tur att det var en "once-in-a-life-time"-grej för när jag väl gifter mig ska nån annan få göra skit-göran, det säger jag!
Och jag då? Trött? Nej, tog koffeintabletterna lite för sent, så nu är det ingen idé att sova. Kör på en tidig kväll imorgon istället. Ska röja undan lite här, sen vänta på att nedervåningen vaknar så jag kan dammsuga.

En annan sover redan, vaknar bara när han vill bli pussad på :*


Kommentarer
Postat av: Abdullahdina

Very interesting site --- quite informative

2011-06-29 @ 08:28:33
URL: http://abdullahdina.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0