Men snälla nån..

Haha, gick in en sväng på gallerian när jag ändå var på stan. Blev stoppad av en 3-säljare. Han frågade vad jag hade för telefon.
- En Iphone sa jag.
- Jaha, den senaste? frågade han.
- Ja, fyran, sa jag.
- Ja, men då har du ju allt du behöver!
- Ja, sa jag åter igen.
Men han gav sig inte. Frågade vad jag hade för operatör & började sedan fråga vart jag kom ifrån, varför jag var här, vad jag skulle plugga, vad jag skulle jobba som? Undra om han hade tråkigt på jobbet eller om han hade någon annan avsikt? ;) Han såg ju inte så dum ut heller, så man kanske skulle tagit sig tid till att flörta tillbaka.. Haha!

Nu är jag hemma, har varit ut med båda hundarna & en ännu längre med Tuvalie då hon har varit lite dålig i magen så behövde hon lite extra motion. Och jag med för den delen! Klockan är sex & tiden bara rinner iväg! Ska försöka dammsuga av på nedervåningen eftersom vi får besök i helgen :)

Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Blir tokig på alla dessa mobil killar som står överallt!

2010-10-28 @ 22:50:45
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0