Lugn & fin dag idag!

Har varit en riktigt bra dag idag! Klev upp tidigt, har varit ute på långa promenader + en cykeltur nu på kvällen (jävlar vad jag börjar bli hurtig!!) har fixat & trixat med Sofies dator & nu äntligen funkar den, men det är något som fortfarande krockar mellan Spotify & Flash.. Hm, mysko det där.

Tänkte ta mig en lugn kväll här uppe nu. Sandra & Kevin sitter nere & tittar på Idol & jag har precis satt upp två tavlor - ska visa er sen! Dammsugit av här uppe har jag också gjort. Jävlar! Skulle ju tvätta sängkläderna också! Får springa ner & göra det nu då..
Visar er lite höstbilder härifrån "Norrland" som jag tog på morgonpromenaderna med hundarna :)



(MMS:ade in den här tidigare idag, men här är bilden lite större..)





Bilderna är tagna med min Iphone :)
(Har tagit hem en bättre kamera app förresten..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0