Kanske ska bättra mig?

Jag borde egentligen skriva flera inlägg om dagen, men just nu finns det inte riktigt något att blogga om. Plus att jag glömmer kameran & framför allt glömmer att ta kort då det händer något. Måste bättra mig på det!
Och förbannade jävla Facebook - varför fastnar man där när man har så mycket annat viktigt för sig? Sjukt det där!

Och vet ni? Jag fyller år om cirkus två veckor! Hela tjugo år sedan mamma klämde ut mig :) Tänka sig! 06.21 på morgonen är jag född. Så när jag vaknar på lördagen så har jag ju redan fyllt år. En hel hög med dalafolk kommer upp till norrland för att fira mig också, ska bli riktigt skoj! :)

Åter till städandet - att det aldrig blir klart?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0