Finns inte tid till annat

Mitt liv är inte så spännande som ni kanske tror. Mestadelen av dagarna nu består av plugg, jobbsökande & promenader med hundarna. Hinner inte med så mycket annat. Men det blir väl så nu när jag pluggar på 100% samtidigt som jag är hundvakt åt två skrynkliga varelser. Mitt bloggande kommer inte bestå av så mycket annat. Men idag ska jag faktiskt färga håret efter promenaden! Den ni! Jag ska försöka pyssla om mig själv lite. Ta en raid med dammsugaren här nere också tänkte jag. Sen blir det nog bara mys i soffan till en bra film. Tänkte komma upp i någorlunda tid imorgon, så jag är redo för eftermiddagen! Åååh, jag är så nervös! :D

Nu ska jag ringa ST & skälla lite. Fick en räkning på hutlösa pengar jag INTE tänker betala. Undra varför de gör såhär?
Även fast jag har fått pengar, så tänker jag inte betala tusenlappar för att få tidningen hem i brevlådan. Jag som inte ens förmår mig att ta upp den på morgonen? Nej, hellre lägger jag pengar på annat.. Som typ kläder! :)
Nelly startade sin höstrea igår! In & kika genom att klicka på bannern här nedanför.
Ange kodordet FALLSALE för att ta del av rean du med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0