Blev lite bråttom

Snoozade verkligen in i det sista i morse, men klev ändå upp i god tid & behövde inte stressa. Kom till skolan i tid & körde igång med kursen "Människor i behov av stöd". Så jävla intressant kurs! Om utvecklingsstörda, blinda, döva även barn med traumatiska uppväxter, med missbruksproblem i familjen o.s.v. Jag känner på mig att det här kommer att bli jättekul! Har fått i uppgift nu att läsa en bok som handlar om något sådant, så vi har "ledigt" nu i två veckor.
Har precis tryckt i mig lite majskolvar (guuud så gott!) och tänkte röja ihop här lite! Mamma, mormor & Peter kommer hit imorgon & blir kvar här hela helgen & firar mig! Ska faktiskt bli riktigt mysigt! :)




Jag i morse

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Söööt =d

2010-10-21 @ 17:26:58
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0