Valen är gjorda!

Det blev sju kurser till slut, vilket betyder att jag kommer vara i skolan 8.20-16.40 varje dag förutom fredagar. Det här tar nästan knäcken på mig, men vafan. Hellre vara där heldagar som vanlig skola. Nu har jag dessutom tagit alla på sammanhållna kurser, vilket betyder att det kommer gå lite fortare med allt, alltså inte lika mycket fritid som går till spillo av att sitta & traggla på egenhand.

Det blev till slut:
  • Matematik B
  • Svenska C
  • Datakunskap
  • Information & Layout A
  • Religionskunskap A
  • Programhantering
  • Rättskunskap

Kommer jag klara det här tror ni? STOR SUCK.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Information och layout är sååå kul, faktiskt avundsjuk på dig, skulle lätt läsa den igen :)

2010-11-17 @ 02:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0