Make-up artist

Sofie har precis varit här, jag har hjälp henne att lägga på eye-liner & lösögonfransar. Har även målat naglarna på henne :) Ni förstår, min granne ska på 50-tals fest ikväll & behövde min hjälp, haha.
Nu är det lite slötid vid datorn innan jag ska sätta mig ner & plugga. Ska skriva sammanfattningar av alla föreläsningar jag har varit på, även ge mig in på första & andra världskriget. Det lär ju gå relativt fort iaf :)
Snacka om att jag kommer ha press på mig nu fram till jul. Ska vara på utbildning 8.30-17.15 varje dag, samtidigt som jag ska sköta allt skolarbete på sidan av. Snacka om självdisciplin här! Gosh..

Hittade en bild på mig själv bland pappas bilder, börjar bli lite aktuellt med denna klädsel igen, haha. Fan, måste hitta nåt att ha på mig till jul också! :)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Nä, det kan ju vara lite knickigt med eyeliner när man inte sysslar med det så ofta :)

2010-11-20 @ 16:58:54
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0