Dagens inköp!

Var faktiskt ute efter ett par bra vinterskor när jag sprang på stan idag, men jag lyckades självklart inte hitta några som föll mig i smaken. Frågade dessutom varenda jävla skohandlare efter om de visste någon som var återförsäljare för Rocket Dog. Ingen hade någon aning. Jag blir så matt!
Det här fick jag med mig hem idag iallafall:



En mörkblå tunika från Cubus. Färgen gör sig självklart inte rättvis på bild, men såhär ser den ut iallafall. Mycket finare på såklart!

Sen blev det lite nödvändiga grejer också:



Två par tights i olika färger, ett par benvärmare i fin spets med sidenband högst upp. Hårsnoddar, lösögonfransar (förbrukningsvaror) & en ny mascara. Det var verkligen dags för det!

Det blev som sagt inga skor idag, var nära, men tänkte mig faktiskt för en extra gång för en gångs skull. Haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Slänger in ett inlägg om en stund igen...

Kommentarer
Postat av: MYMiC

aww, älskar benvärmarna :D

2010-11-26 @ 20:18:27
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Saidamna

Cool site ... I like it :)

2011-05-23 @ 13:08:29
URL: http://saidamna.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0