Nu börjar våren komma!

Det märks att våren är på väg, då det börjar bli varmare ute & snön börjar smälta. Det som roar mig om dagarna när jag är hemma det är snön på taket. Nu när det blir så varmt, så smälter snön & bildar nå istäcken som sakta glider nedför taken. Har spanat in Robins tak ett par dagar nu & hann precis ta ett kort innan isblocket tippade över kanten!



Och ikväll så har jag lagat Enchiladas. Blir alltid & tänka på Sonny & Yasmine när jag lagar det! Mycket varav att Sonny lärde mig att laga det kanske? Haha!
Visst ser det smaskigt ut?



Nu ska jag snart krypa ner i sängen, vila lite iallafall, för somna kommer jag inte kunna, då min kära granne spelar så hög musik att det vibrerar i hela mitt vardagsrum. Och inte hjälper det av en massa småflickor som försöker sjunga med.. Ojoj..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0