God morgon!

Eller god morgon..? Nej, jag har varit vaken ett par timmar redan, så jag säger god förmiddag! Emil ligger fortfarande & sover.. Ska väcka honom nu vid elva. Andreas skrev & frågade om jag ville jobba ett par timmar på eftermiddagen. Egentligen orkar jag inte, men jag behöver pengarna SO BAD, så jag måste! Emil ska ändå till Smedjebacken på nåt möte, så jag kan ju passa på då.

Igår kväll satt jag & pluggade i ett par timmar. Jag älskar att ha Emil här! Han får mig att koppla av & koncentrera mig på viktiga saker! Ikväll ska jag skicka in ett utkast till min lärare, men jag kommer väl inte göra det som vanligt, eftersom jag aldrig blir nöjd! Varför blir jag inte det? Varför kan jag inte bara rycka på axlarna & ta allt med en nypa salt? Nej, jag är väl inte menad till att bara strunta i allt & ta det som det kommer? Det är väl bara så.. Eller?

Här får ni ett hej från mig idag! Morgon-look ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0