Emil tatuerar sig..

Emil är nere & tatuerar sig nu, håller fortfarande på.. Han var inte klar än när jag gick därifrån. Jag blev så sjukligt sugen på att själv tatuera mig. Han har en tid imorgon, så han har preliminär bokat in mig, men jag måste se över ekonomin lite, om jag har råd. Blev inte att kosta så mycket som jag hade trott & det är ju positivt! Men.. Vågar jag? Vill jag? Kan jag leva med den resten av livet? Är det värt det? Alla frågor snurrar i skallen..



Marcus in full action!



Så såg den ut när jag gick - alltså inte klar än..

Jag vet inte vad jag ska tycka, jag är ju inget stort fan av döskallar direkt, men Emil tycker om det & han är jättenöjd, så då är väl jag det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0