Skrattretande

Haha, det är är skrattretande vad svaga människor det finns. Sånna som inte kan stå emot trycket. Konstigt nog slutar jag aldrig förvånas, men nu skrattar jag istället för att gråta åt saken. För det rör mig inte ryggen nu. Inte mitt problem alls.
Själv sitter jag i Sundsvall, med Sandra, Kevin, Thom & Karin. Underbara jävla människor! Med tzatsiki, baguetter, morötter, dipp, chips, vin & öl. Plus sällskapsspel till det. Kan det bli en mer underbar fredagkväll när det har regnat ute? Jag & Sandra får nå ryck & tar taxin ner till city iallafall, man vet ju aldrig när det gäller oss. Haha.
Jag lever livet och jag älskar det. Har sökt på 6-7 lägenheter här nu. Ska in på både Eniro & MittHem på måndag & ordna med allt. Förhoppningsvis blir det bara en snabbvända hem & sen åker jag upp hit en sista gång & ingen returbiljett på det. ÄLSKAR'T!

Frågesport nu!

Kommentarer
Postat av: Leandermaia

Great site. Good info

2011-03-04 @ 10:00:40
URL: http://leandermaia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0