På stan idag

Var med Simone, Isa & Husse på stan idag. Vi tog en fika på BK's, sen härjade vi bara. Skönt att kunna slappna av för en sekund eller två. Kände att regnet började krypa sig på, så jag började traska hemåt. Och tur var väl det, för precis när jag kommit upp till lägenheten så började det spöregna!!





Håller nu på & kollar igenom schemat för hösten. Ser helt okej ut. Måndagen är ledig förutom en kvällskurs på kvällen & onsdagarna kan jag få helt lediga. För övrigt är det en eller två lektioner/dag. Superbra! Man kommer upp i tid & blir inte helt söndermatad med information hela dagarna. Ooh, love it! Så nu vet jag hur jag kan jobba i höst också. Ännu bättre!
Nu väntar jag bara på att mina betyg ska dimpa ner i brevlådan så jag kan skicka in ansökan..

Trött som sjutton. Nu - en film, sen sova. Jobb imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0