Nya saker!

Ja, som sagt.. Handlade lite idag. Passade på att fylla på med hårspray också, eftersom det inte är så himla billigt.
Halvliters flaska + en Dust It ;)


En liten söt gäst-handduk är bra att ha.. Jag har ju ingen sån & det kan vara bra att ha, speciellt nu när jag kommer ha en hel del gäster hemma ;)



En söt lampkjol med ett broderat monogram framtill till lampan i köket. Slänger upp en bild på det sen när jag satt på den! Kommer bli så mysigt!



En värmeljuslykta jag tänkte hänga i fönstret i vardagsrummet. Annars är den minst lika fin att ha ståendes på bordet. (Om man tar bort kedjan såklart)



Och äntligen (!!) hittade jag kronan jag ville ha till mina blommor. Frågan är bara VILKEN blomma jag ska ställa i? :)



Köpte två ljuslyktor också, en har jag fyllt med mina vattenpärlor & ställt ett värmeljus i. Funderar på att göra samma sak med den andra :)



Sen köpte jag tre korgar som hänger som en ampel, men de går inte att ta kort på när jag inte hängt upp de, så det får ni vänta med att se :)

Det var dagens shopping :) Nu ska jag ställa mig i duschen, sen sova! Imorgon är det skola igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0