Vilken jävla helg!

Alltså, jag har haft så kul! Jag har skrattat så mycket! Hellyckad kväll förutom att jag var sååå nära på att bli av med mina skor igår. Herrejisses.
Kvällen igår började med att jag, Sonny, Yasmine & Hansson traskade ner till Monte Carlo & käkade. Vi gick vidare till Piren & satte oss där & började dricka. Mycket märkliga saker hände där också som man bara skrattar åt i efterhand. Haha. Klockan började bli mycket & vi knatade upp på stan. Yrade runt lite innan vi slog oss ner i öltälten.
Senare stötte jag på Emil igen & vi allihopa gick in på Underbar. Det var så varmt så svetten rann och då menar jag att det var sjukligt varmt! Dansade så jag trodde fötterna skulle gå av.
Satt utanför Grand & försökte få tag på skjuts, vilket inte var det lättaste. Så vi gick till Fontana & åt nattmat. Till slut kom Ante, räddaren i nöden & skjutsade mig, Emil & Elias till Smedjebacken. Somnade nästan direkt vi la oss i sängen.
Vaknade tidigt i morse av att det var så himla varmt så Emil gick ner & hämtade en fläkt, så låg vi kvar i sängen en timme till :)

Nu på eftermiddagen har jag, Matilda, mamma & Peter varit hos mormor & ätit mat. En eftermiddagslur på det gjorde susen! Nu är jag hemma & ska städa i det här rötboet. Fyfan hur det ser ut här.

Slänger upp lite bilder :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0