Nu börjar det

Sådär, jag är på jobbet. Måndag morgon. Ny vecka, nya möjligheter.
Nu börjar helvetesmånaden. Ska vara själv här på jobbet med Ida i fyra veckor nu. Sex dagar i veckan. Hur ska jag klara av det? Hur ska mitt psyke klara av det? Eftersom vi är själva kan jag inte ens ta en dag ledigt. Det är ganska jobbigt. Ingen av oss får blin sjuka på en månad nu heller. Antar att det kommer sen när man kan slappna av efter sommaren, lagomt till skolan börjar. Det vore just snyggt.
Det var så kvavt i lägenheten igår efter att det hade regnat så jag hade så himla svårt att somna, men lyckades väl få några timmars sömn till slut, men jag märker nu att tröttheten börjar komma ifatt mig.

Är kvar här till fyra i eftermiddag. Är det fint väder så kanske man sticker & badar någonstans, annars hem & ta det lugnt. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0