Vad gammal jag är !

Nyss när jag var ute & körde turen så kom jag på mig själv att tänka på hur gammal jag är ! Jag har fyllt 18 , jag har körkort . Jag kan framföra en bil lagligt på våra svenska vägar ! Jag kommer så väl ihåg då min 6 år äldre syster tagit körkort & kom & hämtade mig utanför Lorensbergaskolan . Då tyckte jag hon var gammal ! Jag har egen lägenhet , tar hand om min ekonomi själv . Eget boende ! Helt oberoende av andra ! Tänk dig !
Och gymnasiet . Jag kommer även ihåg när min syster satt hemma på Knutsbo & pluggade Matte A , det såg så svårt ut , ändå försökte jag hjälpa henne . Nu är jag själv inne på Matte B .
Varför är det så , att man ser allt som andra gör , inte en själv ? Att helt plötsligt slår det till, & NU är jag GAMMAL ! Shit , jag fyller även 20 det här året . Tiden går så fort nu ! Snart rinner väl mitt liv ut i sanden :/

Ta vara på ALL tid ni har !

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ja, tiden går verkligen fort. Jag ska fylla 21, fy fan :P hehe.

2010-01-28 @ 21:33:01
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0