Statistikfel ?

Är det någon mer än jag som bloggar för blogg.se som har problem med statistiken ? Jag vet då inte vad det är för fel . Har bara haft en läsare idag & två igår ? Haha , när jag vet åtminstone ett tiotal till som har läst . Ni hemliga läsare vet jag ju förstås inte vilka ni är :p

Jahapp , då var det snart dags att fortsätta steka pannkakor . Gjorde dubbel sats , för både min mjölk & mina ägg höll på att gå ut i datum , så då tänkte jag steka upp lite pannkakor & frysa in :)
Ikväll blir det kakbak & lan :) Sonny , Yasmine & Hansson kommer hit & umgås med mig ! Emil gubben ska iväg & spela innebandy ikväll & det skulle inte förvåna mig om han kikar upp här en sväng sen heller , men vi får se :)
Ha det bra alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0