Lördag !

Ooh , känner det att kroppen inte riktigt hänger med .. Var vaken till klockan nästan var fyra i natt . Vi satt & spelade Diablo 2 , men eftersom jag har ett gammalt grafikkort i nu , så hänger sig min dator . Jag ber till gudarna att jag får det nästa vecka ! För jag orkar inte krångla nå mer !
Upp & jobba imorse , ville verkligen inte egentligen , men man måste väl :) Sonny , snäll som han är hade setat uppe hela natten , skjutsade mig till jobbet , så här är jag nu .
Jag & mamma ska åka till Ikea så fort jag slutar . Och shoppa , det ska jag vill jag lova ! Här ska det handlas prylar ! Tur att jag har Yasmine & Sonny hemma hos mig , som kan mäta nåt om jag behöver :)
Och Emi , gubben , ringde mig kvart över tio i panik . Han har fått halsfluss IGEN . Inte ens två veckor fick han vara frisk den här gången . Det var då fan ! Och han som ska operera bort halsmandlarna på måndag .. Han fick penicillin utskrivet på en gång , så hoppas det hinner verka innan måndag , för så här ska han inte behöva ha det ! Tycker så synd om honom .. Stackarn !

Nej , fortsätta jobba lite nu ! Slänger ut bilder ikväll när jag monterat ihop mina möbler ! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha det låter kul ;)

Hoppas din kväll blev väldigt lyckad

2010-01-16 @ 12:52:02
URL: http://ghettot.blogg.se/
Postat av: Jossan

Min lillebror fick också halsfluss stup i kvarten tidigare :( Sjukt jobbigt! Nu har han också opererat sig så nu är det bra :)

2010-01-16 @ 16:37:38
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Kogosamo

Great work,webmaster,nice design!

2010-12-15 @ 09:49:27
URL: http://kogosamo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0