Lördag

Emils operation gick bra och han är redan på väg hem , ska hem & kramas lite med honom ikväll hade jag tänkt ! Nu sitter jag på jobbet . Riktigt dött här , inte så kontigt kanske då det är helgen före löning ?
Mamma skjutsade mig till jobbet i morse & kom upp en stund innan & tittade på lägenheten . Fick även en inflyttningspresent av henne , en ny morgonrock , en sån där mysig lurvig sak :) Underbart ! Tack mamma !

Så efter jobbet kommer Alexander & hämtar mig . Ska upp till Rusta & köpa lite saker ! Nu jävlar ska jag få någon ordning på allt !

Vi hörs lite senare ! Puss !

Kommentarer
Postat av: Sigbjornadriana

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-08-31 @ 12:08:24
URL: http://sigbjornadriana.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0